zodpovednypodnikatel.sk

Ako používať portál zdpovednypodnikatel.sk

Vzory s návodmi

1. Po prihlásení sa k účtu (bezplatnému alebo platenému), má užívateľ na ľavej strane obrazovky vzor, ktorý je možné stiahnuť bez úpravy alebo s úpravou
 
2.Vzorový dokument je vo formáte WORD; užívateľ môže v rámci možnosti panela nástrojov vykonať rôzne úpravy napr. označiť text tučným / šikmým / podčiarknutým / farebným a pod. textom a s takouto úpravou aj vzor stiahnuť
 
3. Text označený žltým podfarbením je určený na doplnenie resp. úpravu; text, ktorý je označený červenou farbou, má užívateľ možnosť vykonať výber vhodnej možnosti 
 
4. Na pravej strane obrazovky môže užívateľ sledovať návod k úprave vzoru. Návod obsahuje odporúčania, tipy, rady a pod. ako môže užívateľ predmetný vzor upraviť a doplniť. Návod odkazuje na konkrétne čísla odsekov vo vzore, aby užívateľ mal prehľad o tom, ktorej časti vzoru sa návod týka
 
5. Vzor na ľavej strane obrazovky a návod na pravej strane obrazovky je možné rolovať (samostatne aj spolu) tak, aby užívateľ mal možnosť vidieť v jednom riadku text vzorového dokumentu ku ktorému prislúcha konkrétna časť návodu
 
6. Upravený vzor sa na portáli neuchováva; má k nemu prístup len prihlásený užívateľ
 
7. Platené a neplatené vzory sú zrozumiteľne a zreteľne označené a rozdelené
 
8. Niektoré vzory obsahujú aj prílohy, ktoré je možné stiahnuť bez úpravy
 
9. V mobilnej verzii nie je možné využívať všetky funkcie ako v PC formáte so zobrazovacou jednotkou

 

Prihlásenie k online školeniu

1. Postup ako sa prihlásiť k online školeniu/webináru nájdete TU

 

Viac informácii:

 

Podmienky používania TU

Ochrana osobných údajov TU

Správa súborov cookies TU

Online fórum – položte otázku anonymne

Biznis ranajky na tému

Biznis raňajky: Elektronické doručovanie pracovnej zmluvy a jej náležitostí

 

Môže sa pracovná zmluva doručiť elektronicky? Čo všetko musí byť súčasťou pracovnej zmluvy? Po poslednej veľkej novele Zákonníka práce sa zásadným spôsobom zmenili náležitosti pracovnej zmluvy a dokonca sa prijala možnosť doručovania niektorých náležitostí zmluvy elektronickým spôsobom.

 

Zákonník práce umožňuje zamestnávateľom, aby elektronicky doručili náležitosti pracovnej zmluvy v rozsahu pracovných podmienok a podmienok zamestnávania v prípade, ak sú splnené tieto 4 podmienky:

- zamestnanec má k elektronickej podobe informácie prístup,

- zamestnanec si ju  môže uložiť,

- zamestnanec si ju  môže vytlačiť

- zamestnávateľ uchová doklad o jej odoslaní alebo o jej prijatí.

 

Rovnako to platí aj na písomnú odpoveď zamestnávateľa, ak je zamestnávateľ povinný zamestnancovi písomne odpovedať na niektorú z jeho žiadostí.

 

Zamestnávateľ má teda na výber, či pracovné podmienky a podmienky zamestnávania poskytne vo forme písomnej informácie v listinnej podobe, prípadne vo forme elektronického dokumentu alebo ich dohodne v pracovnej zmluve ako ďalšie pracovné podmienky.

 

Pracovnú zmluvu teda tvoria pracovné podmienky a podmienky zamestnávania a podľa § 43 aj podstatné náležitosti pracovnej zmluvy, ktorými sú

a) druh práce a jeho stručná charakteristika,

b) miesto výkonu práce (obec, časť obce alebo inak určené miesto) alebo miesta výkonu práce, ak ich je viac, alebo pravidlo, že miesto výkonu práce určuje zamestnanec,

c) deň nástupu do práce,

d) mzdové podmienky.

 

Vzhľadom na medializované kontroly inšpektorátov práce ohľadom nelegálneho zamestnávania si však treba dávať pozor na formu a náležitosti pracovnej zmluvy.

 

O doručovaní pracovnej zmluvy, jej náležitostiach, nelegálnom zamestnávaní a pod. budeme diskutovať na našom bezplatnom seminári, ktorý budeme realizovať formou  biznis raňajok online a aj prezenčne formou.

 

Počet miest je limitovaný na 20 účastníkov prezenčne a 30 účastníkov online.

 

Bezplatný seminár bude vedený advokátom JUDr. Jozef Lukajkom, PhD., ktorý k jednotlivým témam uvedie praktické príklady, správne a nesprávne postupy a čomu by ste sa určite mali vyhnúť a pod. Účastníci môžu pokladať otázky (prostredníctvom anonymného „chatu“), pokiaľ budú mať záujem.

 

Termín: 20.11.2023

Čas: 09:00 – 10:00 hod

Poplatok: bezplatné

Miesto: Online alebo prezenčne

V priestoroch na ul. Jesenského 7713/12, 911 01 Trenčín, 

Občerstvenie je zabezpečené

 

Pre potvrdenie bezplatnej účasti použite kontaktný formulár, ktorý je umiestnený na pravej strane.

 

V prípade vyčerpania voľných miest, budeme musieť neskoršie rezervácie stornovať. Rezerváciu miest ukončíme hneď po naplnení počtu 20 (prezenčne) + 30 (online) spôsobom, kto skôr rezervuje.

 

Informácie o lektorovi:

JUDr. Jozef Lukajka, PhD. je vedúcim advokátom Advokátskej kancelárie LUKAJKA & PARTNERS s. r. o. Viac ako 14 rokov sa venuje právnemu zastupovaniu spoločností a podnikateľov v súdnych sporoch, v správnych konaniach so štátnymi orgánmi so zameraním na pracovné právo, obchodné právo, trestné právo, ochranu osobných údajov, BOZP. V minulosti pôsobil niekoľko rokov ako právnik inšpektorátu práce. Referencie advokátskej kancelárie kde je lektor vedúcim advokátom Referencie

 

Tešíme sa na Vás!

 

Dátum a čas konania

20.11.2023 o 09:00

Prednášajúci lektor

JUDr. Jozef Lukajka, PhD.

Odborný garant


Pozrieť referencie

© 2020-2022 zodpovednypodnikatel.sk všetky práva vyhradené | o tento portál sa stará zodpovednypodnikatel.sk