zodpovednypodnikatel.sk

Ako používať portál zdpovednypodnikatel.sk

Vzory s návodmi

1. Po prihlásení sa k účtu (bezplatnému alebo platenému), má užívateľ na ľavej strane obrazovky vzor, ktorý je možné stiahnuť bez úpravy alebo s úpravou
 
2.Vzorový dokument je vo formáte WORD; užívateľ môže v rámci možnosti panela nástrojov vykonať rôzne úpravy napr. označiť text tučným / šikmým / podčiarknutým / farebným a pod. textom a s takouto úpravou aj vzor stiahnuť
 
3. Text označený žltým podfarbením je určený na doplnenie resp. úpravu; text, ktorý je označený červenou farbou, má užívateľ možnosť vykonať výber vhodnej možnosti 
 
4. Na pravej strane obrazovky môže užívateľ sledovať návod k úprave vzoru. Návod obsahuje odporúčania, tipy, rady a pod. ako môže užívateľ predmetný vzor upraviť a doplniť. Návod odkazuje na konkrétne čísla odsekov vo vzore, aby užívateľ mal prehľad o tom, ktorej časti vzoru sa návod týka
 
5. Vzor na ľavej strane obrazovky a návod na pravej strane obrazovky je možné rolovať (samostatne aj spolu) tak, aby užívateľ mal možnosť vidieť v jednom riadku text vzorového dokumentu ku ktorému prislúcha konkrétna časť návodu
 
6. Upravený vzor sa na portáli neuchováva; má k nemu prístup len prihlásený užívateľ
 
7. Platené a neplatené vzory sú zrozumiteľne a zreteľne označené a rozdelené
 
8. Niektoré vzory obsahujú aj prílohy, ktoré je možné stiahnuť bez úpravy
 
9. V mobilnej verzii nie je možné využívať všetky funkcie ako v PC formáte so zobrazovacou jednotkou

 

Prihlásenie k online školeniu

1. Postup ako sa prihlásiť k online školeniu/webináru nájdete TU

 

Viac informácii:

 

Podmienky používania TU

Ochrana osobných údajov TU

Správa súborov cookies TU

Online fórum – položte otázku anonymne

vystavené faktúry za neposkytnuté služby - podvodne správanie dodávateľa

Späť na online fórum
1
Anonym

Dobrý večer , poprosil by som Vás o radu vo veci vystavených faktúr za neposkytnuté služby resp nedodržanie dohodnutých podmienok zo strany dodávateľa ( externá upratovacia spoločnosť) ?napriek mojim upozorneniam na nekvalitnú robotu a upovedomenia dodávateľa na porušovanie prac . disciplíny jeho zamestnancov počas zdržiavania sa na mojej prevádzke sa nič nezmenilo , takýmto konaním sa poškodzuje aj dobré meno firmy a nepovediac o neporiadku a snahe podviesť ma. ( zamestnanci dodávateľa nepracujú len sedia ,nechodia ani podĺa dohodnutých kritérií , na faktúrach navýšené hodiny strávene na prevádzke ,po náležitom upozornení majiteľa upr. firmy sa nič neudialo ) za odpoveď vopred ďakujem... s pozdravom

Anonym

Dobrý den, my sme take v praxi riešili tak že sme pohrozili dodavatelovi skoncenim zmluvy a nakoniec sme uzavreli dodatok na základe ktorého pri takomto porušeni podmienok nam musí dodávateľ zaplatiť pokutu nakoľko my nemáme páku na zamestnancov dodávateľa ale máme páku na dodávateľa služieb. A dodávateľ služieb potom rieši svojich zamestnancov zásadnejšie. čo sa týka právnej roviny tak podľa obchodného zákonnika je možné žiadať zľavu pri nesprávne / nevhodne poskytnutej služby. Možno by bola na mieste ostrá písomná výzva od objedávateľa dodávateľovi

Stránka 1 z 1
Pridať anonymnú odpoveď



Podobné diskusie





Odborný garant


Pozrieť referencie

© 2020-2022 zodpovednypodnikatel.sk všetky práva vyhradené | o tento portál sa stará zodpovednypodnikatel.sk