1. Po prihlásení sa k účtu (bezplatnému alebo platenému), má užívateľ na ľavej strane obrazovky vzor, ktorý je možné stiahnuť bez úpravy alebo s úpravou
2.Vzorový dokument je vo formáte WORD; užívateľ môže v rámci možnosti panela nástrojov vykonať rôzne úpravy napr. označiť text tučným / šikmým / podčiarknutým / farebným a pod. textom a s takouto úpravou aj vzor stiahnuť
3. Text označený žltým podfarbením je určený na doplnenie resp. úpravu; text, ktorý je označený červenou farbou, má užívateľ možnosť vykonať výber vhodnej možnosti
4. Na pravej strane obrazovky môže užívateľ sledovať návod k úprave vzoru. Návod obsahuje odporúčania, tipy, rady a pod. ako môže užívateľ predmetný vzor upraviť a doplniť. Návod odkazuje na konkrétne čísla odsekov vo vzore, aby užívateľ mal prehľad o tom, ktorej časti vzoru sa návod týka
5. Vzor na ľavej strane obrazovky a návod na pravej strane obrazovky je možné rolovať (samostatne aj spolu) tak, aby užívateľ mal možnosť vidieť v jednom riadku text vzorového dokumentu ku ktorému prislúcha konkrétna časť návodu
6. Upravený vzor sa na portáli neuchováva; má k nemu prístup len prihlásený užívateľ
7. Platené a neplatené vzory sú zrozumiteľne a zreteľne označené a rozdelené
8. Niektoré vzory obsahujú aj prílohy, ktoré je možné stiahnuť bez úpravy
9. V mobilnej verzii nie je možné využívať všetky funkcie ako v PC formáte so zobrazovacou jednotkou
Prihlásenie k online školeniu
1. Postup ako sa prihlásiť k online školeniu/webináru nájdete TU
Posledných 13 rokov sa intenzívne venuje poradenstvu a zastupovaniu podnikateľov a spoločností vo všetkých štádiách podnikania a to od ich založenia, priebehu, „ozdraveniu“ ale aj zániku. Nadobudol významné skúsenosti, ktoré mu umožňujú identifikovať potenciálne hrozby a možnosti rozvoja ďalšieho podnikania. Zastupoval a radil stovkám podnikateľom a spoločnostiam pri obchodných rokovaniach, vstupoch na zahraničné trhy, v súdnych sporoch, konaniach so štátnymi orgánmi a pod. Konzultant je aj zakladateľom Advokátskej kancelárie LUKAJKA & PARTNERS s. r. o., ktorej referencie môžete nájsť TU.
Cookie súbory používame na našej webstránke kvôli správnemu fungovaniu našej stránky, prispôsobeniu analytiky a obsahu návštevníkovi stránky. Viac informácií o cookie
Tieto technické cookies súbory sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webstránky,
a preto je ich možné využívať aj bez predchádzajúceho súhlasu návštevníka našej webstránky. Z tohto dôvodu nie je možné tieto súbory v našich systémoch vypnúť, pokiaľ využívate službu našej webstránky, sme oprávnení spracúvať údaje v nevyhnutnom rozsahu aj bez súhlasu na účely prevádzky siete, služby alebo siete a služby. Viac informácií o cookie
Nevyhnutne potrebné
Pomocou týchto cookies zabezpečujeme funkčnosť a prispôsobenie obsahu našej webstránky,
pričom ich nastavujeme my alebo naši externí poskytovatelia. Pokiaľ k týmto službám nedáte
súhlas zakliknutím tlačidla „Súvisiace s funkčnosťou“, nebudeme ich spracúvať, avšak
niektoré tieto funkcie nemusia fungovať správne. Viac informácií o cookie
Súvisiace s prevádzkou
Pomocou týchto cookies získavame údaje o návštevnosti našej webovej stránky a informácie
ktoré najčastejšie vyhľadávate a ako sa pohybujete, aby bolo možné zabezpečiť jednoduchšie
používanie a lepší nákupný zážitok. Pokiaľ k týmto službám nedáte súhlas zakliknutím
tlačidla „Súvisiace s analytikou“, nebudeme ich spracúvať, avšak návštevníkovi nevieme
zaručiť ten najlepší nákupný zážitok. Viac informácií o cookie
Súvisiace s analytikou
Pomocou týchto cookies sa na webovej stránke môže zobrazovať reklama podľa Vašich
predchádzajúcich nákupných alebo vyhľadávacích preferencíí. Pokiaľ k týmto službám nedáte
súhlas zakliknutím tlačidla „Súvisiace s marketingom“, nebudeme ich spracúvať, avšak
návštevníkovi nevieme zabezpečiť zobrazovanie reklám podľa jeho predchádzajúcich
nákupných alebo vyhľadávacích preferencií. Viac informácií o cookie
Ak zo strany zamestnanca dôjde k strate nástrojov, ochranných pracovných prostriedkov a iných podobných predmetov a tým k škode na strane zamestnávateľa, zamestnávateľ môže požadovať náhradu škody v peniazoch. V tomto prípade by bol zamestnanec povinný nahradiť skutočnú škodu, ktorá zamestnávateľovi vznikla. Ak sa zamestnanec nedohodne so zamestnávateľom o spôsobe náhrady tejto škody, zamestnávateľ sa môže obrátiť na súd. Pre úspešné podanie žaloby o náhradu škody za stratu nástrojov, ochranných pracovných prostriedkov a iných podobných predmetov je potrebné, aby zamestnávateľ vedel preukázať prevzatie vecí slúžiacich k výkonu práce zamestnanca.
Zamestnanec sa môže zbaviť svojej zodpovednosti úplne alebo sčasti, ak sa preukáže, že strata nástrojov, ochranných pracovných prostriedkov a iných podobných predmetov vznikla úplne alebo sčasti bez jeho zavinenia. Zamestnávateľ môže po dohode so zástupcami zamestnancov vymedziť okruh zamestnancov, s ktorými môže dohodnúť povinnosť, aby si dali poistiť predmet, ktorý im zamestnávateľ zveril na základe písomného potvrdenia, pre prípad straty a zničenia, a okruh zamestnancov, ktorým poistí tieto predmety (nástroje, prostriedky a pod.) pre prípad straty a zničenia.
Hlavička potvrdenia a bod 1.:
Do hlavičky potvrdenia je potrebné doplniť identifikačné údaje oboch strán pracovnoprávneho pomeru t.j. zamestnávateľa a zamestnanca, a do bodu 1. deň podpisu pracovnej zmluvy a pracovnú pozíciu.
Bod 2.:
V predmetnom bode sa doplnia všetky predmety, ktoré zamestnávateľ zveruje zamestnancovi na výkon pracovnej činnosti a taktiež ich hodnota. Patria sem všetky predmety slúžiace na výkon pracovnej činnosti daného zamestnanca ako napr. notebook, telefón, pracovné náradie, a pod.
Je potrebné rozlišovať medzi predmetmi slúžiacimi na predaj resp. obeh alebo obrat ako je napr. tovar, ceniny a pod. a predmetmi určenými na výkon pracovnej činnosti zamestnanca. Ak zamestnanec prevzal predmety slúžiace na predaj resp. obeh alebo obrat ako je napr. tovar, ceniny a pod., uzatvára sa dohoda o hmotnej zodpovednosti, pri ktorej zamestnanec zodpovedá za schodok. Ak zamestnávateľ v takomto prípade disponuje len písomným potvrdením o prevzatí vecí, nepostupoval správne.